Kdo by to na začátku roku 2020 řekl, že tento rok bude tak trochu “pandemický”.
Taky jste měli plno plánů? 

Splnil jsem 99 % mých cílů, které jsem si minulý rok stanovil. A to 1 % tvoří školení pro veřejnost, kterých jsem letos moc nestihl. Musím konstatovat, že pro mě to byl skvělý rok. Mohl jsem pracovat se značkami na jejich rozvoji a budování reputace, mohl jsem být u tvorby nových značek a mohl jsem udělat školení, které proběhly online. Jako každý rok jsem intenzivně pracoval sám na sobě, abych byl lepší a moji klienti mohli mít ještě lepší značky než kdy předtím. Splněno.

Rok 2020 bych mohl nazvat jako rok změn a uvědomění. Mnoho z nás si uvědomilo, že je třeba zvolnit a myslet na sebe a své blízké. Majitelé značek začali řešit změny a přizpůsobení značky víc než kdy jindy. Těch změn okolo značek bylo plno a věřím, že to ještě nekončí, protože rok 2021 bude úplně jiný než roky předešlé. A nemyslím tím jen malé a střední, ale i velké značky musejí pracovat na změnách. Často jsme pracovali na změně strategie a nastavení nových brandingových procesů v rámci budování značky. Práce bylo spousta a už se těším na další rok. 

REKAPITULACE

To byla taková stručná rekapitulace roku 2020 z mého pohledu. 

Těším se na další rok a nové spolupráce, které mě čekají.

V první řadě bych rád poděkoval svým klientům a své rodině, že jsme tento rok zvládli a můžeme jít společně dál. 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.